Een nieuw e-mail account aanmaken in direct admin is zéér gemakkelijk.
Inhoud:
Stap 1. Inloggen in het Controle Paneel
In de E-mail die u heeft ontvangen kunt u door de URL te volgen inloggen in het controle paneel van uw web-hosting pakket. |
|
Stap 2. POP3 E-mail accounts openen
Bij de selectie voor E-mail kiest u voor “POP3 e-mail accounts”
Hier kunt u vervolgens uw actieve account’s zien en nieuwe aanmaken. |
|
Stap 3. Een nieuw E-mail account aanmaken
In de linker bovenhoek van de pagina kunt u een nieuw e-mail account aanmaken, wanneer u hier op klikt zal een nieuwe pagina openen. Op deze pagina kunt u een nieuw e-mail adres instellen. |
|
Stap 4. Vul de gegevens in voor het nieuwe E-mail account
In het venster dat zich nu geopend heeft vult u het gewenste E-mail adres in. Evenals het gewenste wachtwoord en het Quota dat u wilt instellen voor dit account.
Quota – Hiermee wordt de maximale ruimte voor de mailbox bepaald.
Indien u hier 50MB instelt dan kan deze mailbox niet groter worden dan 50MB; als deze 50MB bereikt is dan kunt u geen e-mail meer verzenden of ontvangen. |
|
Stap 5. Overzicht pagina
Hier vindt u een overzicht van de configuratie van het e-mail adres. |
|
|
|
|